Componentele si subansamblele comandate in acest magazin pot fi expediate in toata tara prin firma de curierat GLS "General Logistic Systems".
Taxele de expediere vor fi suportate de beneficiar si se achita o data cu plata contravalorii coletului, aceste taxe sunt valabile numai pentru Romania !
Orice neconcordanta privind calitatea sau cantitatea produselor livrate va fi comunicata furnizorului in termen de 14 zile lucratoare utilizand formularul de contact.
In cazul in care coletul a ajuns la dvs. intr-o stare care indica deteriorarea mecanica in timpul transportului, va trebui sa efectuati verificarea acestuia in prezenta curierului si sa intocmiti un proces-verbal de daune in care va fi descrisa deteriorarea. Doar acest proces-verbal semnat de transportator poate constitui baza reclamatiei.
Toate produsele (cu exceptia consumabilelor) sunt garantate 24 de luni de la data cumpararii in conditiile in care cumparatorul face dovada ca piesa sau subansamblul respectiv a fost inlocuit intr-un atelier service de aparatura electronica.
Garantia produselor comecializate in acest magazin se acorda in conformitate cu prevederile O.G. 21/1992 si Legii 665/1995 si 449/2003 republicata in 2008, exceptie fac produsele consumabile (ace pick-up, becuri, butoane, fadere, filtre aspirator, knoburi) si componentele discrete pentru care nu se acorda garantie (mufe, conectori, adaptoare, intrerupatoare, cabluri cu conectori).
Returnarea produselor cu defecte sau livrate in mod eronat trebuie efectuata doar dupa obtinerea acordului scris din partea furnizorului. Produsele pot fi returnate doar prin expedierea coletului fara plata la destinatie. Furnizorul poate propune, in cazuri concrete, dispunerea receptionarii produselor de catre un anumit transportator sau curier.
Produsele defecte aflate in garantie vor fi returnate in ambalajul original insotite de nota de constatare care trebuie sa cuprinda descrierea exacta a cauzei reclamatiei, copia bonului de comanda/chitanta sau factura lucrarii din care rezulta data montarii efective a componentei in aparat si specificarea modului dorit de solutionare a reclamatiei.
In cazul in care se constata interventii neautorizate asupra aparatului, sau defectiuni neconfirmate ale produselor reclamantul se obliga sa achite contravaloarea costurilor ocazionate de verificarea si retrimterea produselor.
Pentru aparatura care necesita asamblarea sau montarea de catre personal autorizat clientul va trimite si o copie de pe factura si fisa de montaj de la service-ul sau atelierul la cara aparatul a fost reparat impreuna cu un nr. de telefon al tehnicianului care a efectuat reparatia.
Nu ne asumam raspunderea pentru calitatea serviciilor prestate clientului de catre furnizori de servicii ocazionali sau neautorizati.
Datorita complexitatii manoperei de inlocuire a unor componente sau subansamble din categoriile "circuite integrate si procesoare ", "module plasma si LCD", "sasiuri TV" si "unitati laser" a caror inlocuire necesita o pregatire de specialitate ne rezervam dreptul de a selecta clientii in sensul ca respectivele articole se livreaza numai atelierelor specializate in depanare si service aparatura electronica avand personalitate juridica.
In cazul returnarii unui produs in garantie asiguram gratuit inlocuirea sau repararea in termen de 10 zile lucratoare de la data primirii returului, cheltuielile de returnare de la cumparator la vanzator sunt suportate de client iar cele de returnare a reperului inlocuit cad in sarcina vanzatorului. Va recomandam sa nu returnati coletul cu firme de curierat care incaseaza kilometri suplimentari la destinatar deoarece vom fi pusi in situatia sa refuzam trimiterea.
Deoarece oferta se adreseaza cu prioritate atelierelor si centrelor service de aparatura si echipamente electronice, la achizitionarea modulelor, sasiurilor, subansamblelor si unitatilor laser, pentru a beneficia de garantie in conditiile prevazute de legile in vigoare, este recomandat sa va inregistrati si sa finalizati comenzile in calitate de persoane juridice. Daca sunteti la prima comanda va rugam sa faceti dovada ca reprezentati un service autorizat trimitand pe adresa office@electronicservice.ro o copie a documentului de inregistrare la Camera de comert din care sa rezulte ca aveti in obiectul de activitate codul CAEN corespunzator activitatii "service / reparatii aparatura electrica / electronica".
Pentru comenzi de produse din categoriile: "circuite integrate si procesoare ", "module plasma si LCD", "sasiuri TV" "doze pick-up" si "unitati laser", pentru a evita eventuale confuzii, este recomandat sa precizati marca si modelul aparatului eventual codul/id-ul articolului original.
Pentru litigiile care decurg din tranzacțiile de achiziții online, Comisia Europeană asigură o platformă de soluționare online a litigiilor (SOL). Aceasta platforma de solutionare a litigiilor este extrajudiciara si are ca focus litigiile ce decurg din obligatiile contractuale ale vanzarii de tip online. Platforma SOL poate fi accesata la următorul link: https://ec.europa.ro
In cazul in care refuzati un colet, ne rezervam dreptul de a nu mai onora comenzile. Pentru a relua colaborarea, se va achita in avans contravaloarea transportului pentru coletul refuzat si cea a comenzii in curs prin card sau ordin de plata.
 
 

Electronic Service Store®
315600 - PANCOTA - ARAD
ROMANIA

Cod Fiscal: 46614467
Nr.Reg.Com: F02/6003/2022
Magazin:  Piata Libertatii nr.12a
 Orange: +40757639735
office@electronicservice.store.ro